FAQs

1. BESTELLEN & BETALEN
Heb je iets gevonden dat je graag wil bestellen? Leuk! Volg onderstaande stappen om de bestelling te plaatsen.

Plaats de artikelen die je wil bestellen in je winkelmand en klik op ‘Betalen’. Vul je gegevens in of log in met je account. Bestellen kan met of zonder account.
Klik daarna de verzendmethode die je wil gebruiken.
Betalen kan met iDeal, Paypal of Creditcard

Indien je gebruik wil maken van een ander factuuradres, kan je dat op deze onderaan de pagina invullen.

Klik op ‘Bestelling plaatsen’ om de bestelling af te ronden.
Wil je tussentijds je bestelling wijzigen? Klik op ‘Terug naar winkelmand’ om terug te gaan naar de voorgaande pagina’s.

2. Retouren 
Ben je toch niet helemaal tevreden met je bestelling? Retourneren is bij ons geen probleem. Volg onderstaande stappen om je retourzending te laten verwerken. Geef binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling door wat je retour wil zenden. Buiten dit termijn kunnen we uw retour NIET meer accepteren, om welke reden dan ook.

Dit kan door ons een e-mail te sturen naar info@magnifiquefashion.nl met als onderwerp: ‘Aanmelding retourzending’, met een vermelding van uw ordernummer, hier volgt geen persoonlijke bevestiging op. Sluit een kopie van de factuur/pakbon bij met de reden van retour. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.

(Let op! Zonder bewijs van verzending met track&trace code worden zoekgeraakte zendingen niet terugbetaald. Versturen van brievenbus post is altijd op risico van de verzender)

Het aankoopbedrag wordt zo snel mogelijk (binnen 8 werkdagen) na ontvangst van de retourzending teruggestort op jouw rekening, waarmee jij je order hebt betaald.

Retouren en ruilingen worden enkel geaccepteerd indien er is gehouden aan onze voorschriften:

  • De producten dienen in ongebruikte staat, voorzien van alle labels aan het kledingstuk bevestigd en in de originele verpakking geroutineerd te worden, tenzij er sprake is van een fabricagefout.
  • Gedragen of beschadigde artikelen kunnen wij niet terugnemen. Uiteraard mag het product wel gepast worden.
  • De artikelen mogen geen vlekken en sporen zoals rook- of kooklucht bevatten.
  • Producten die niet geretourneerd mogen worden:
  • Sommige artikelen hebben kwetsbare details zoals pailletten, knoopjes en kralen. Deze producten mogen niet retour omdat wij het behoud hiervan kunnen niet kunnen garanderen.
  • Sale items mogen niet geretourneerd worden! Doet u dit wel dan zijn wij genoodzaakt de bestelling op uw kosten terug te sturen.

3. Ruilen
Wil je je product ruilen? Dat is geen probleem. Stuur het product terug en geef op een briefje aan voor welk product / maat je het wilt ruilen. De verzendkosten voor het terugsturen betaal je zelf, wij betalen de verzendkosten voor het toesturen van het nieuwe product. U mag een retour natuurlijk ook ruilen in onze winkel in Rijssen. Dat scheelt u weer verzendkosten én het is natuurlijk gezelliger.

Retouren en ruilingen kunnen worden afgegeven worden in onze winkel of verzenden naar:

Magnifique fashion
Grotestraat 31
7461KE Rijssen
Nederland

4. Verzenden
Wij weten als geen ander hoe snel je, jouw pakket wilt ontvangen. Daarom doen we ons uiterste best om het pakket zo snel mogelijk bij je af te leveren. Normaal gesproken op werkdagen voor 16.30 uur besteld is dezelfde dag verzonden.  (Let op! Het kan soms voorkomen dat een brievenbuspakket er iets langer over doet dan, een normaal pakket.)

Wij verzenden via Myparcel.

5. Kosten
De standaard verzendkosten zijn € 3,95  (Nederland) Bestellingen boven de €75,00 verzenden wij gratis! Voor België en Duitsland zijn de verzendkosten € 6,50. Je betaalt deze bijdrage voor het verwerken en afleveren van je bestelling.

6. Verzending volgen
Zodra we je bestelling hebben verstuurd, ontvang je van ons een email. Hierin staat jouw track and trace code vermeld zodat je, jouw pakket elk moment van de dag kunt volgen.

7. Afhalen
Liever uw bestelling afhalen in onze winkel?
Bij het bestelproces kunt u aangeven dat u de bestelling wilt afhalen bij onze winkel in Rijssen.  (* Afhalen in de winkel)

Open chat
Hallo!
Hoe kunnen we je helpen?