Hoe retourneer ik een item?
Is een item toch niet helemaal naar wens? Dat kan gebeuren. De retourkosten zijn wel voor eigen rekening. Meld je retour aan door een mail te sturen naar info@magnifiquefashion.nl waarin je je naam, factuur- of ordernummer, item(s) en eventuele reden van retour doorgeeft. Let op! Hier komt géén persoonlijke bevestiging op. Zodra je je retour hebt aangemeld mag je deze op 2 manieren retourneren:
- Inleveren bij ons in de winkel. (Grotestraat 31 te Rijssen)
- Per post versturen (voor eigen rekening) naar het volgende adres: Magnifique fashion BV- Grotestraat 31-7461 KE Rijssen
Vergeet niet je factuur (of een kopie daarvan) met het pakketje van je retourzending mee te sturen. Op deze manier kunnen we je retour het snelst verwerken. Wil je schoenen retourneren? Let er dan op dat je de schoenen in de schoenendoos doet en vervolgens in een verzendzak of verzenddoos. Alleen zo houden we de schoenen én de schoenendoos in goede staat. Wil je oorbellen retourneren? Let er dan op dat de seal ongeopend is. Vanwege hygiëne redenen kunnen wij alleen ongedragen oorbellen retour verwerken.
Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Het verwerken van je retour duurt maximaal 5 tot 8 werkdagen.
Wat is de retourtermijn?
Je hebt vanaf de ontvangstdatum 14 dagen de tijd om je pakketje te retourneren.
Ik wil mijn item ruilen voor iets anders. Kan dat?
Wil je je product ruilen? Dat is geen probleem. Stuur het product terug en geef op een briefje aan voor welk product / maat je het wilt ruilen. De verzendkosten voor het terugsturen betaal je zelf, wij betalen de verzendkosten voor het toesturen van het nieuwe product. U mag een retour natuurlijk ook ruilen in onze winkel in Rijssen. Dat scheelt u weer verzendkosten én het is natuurlijk gezelliger.