Hoe retourneer ik een item?

Is een item toch niet helemaal naar wens? Dat kan gebeuren. De retourkosten zijn wel voor eigen rekening. Meld je retour aan door een mail te sturen naar info@magnifiquefashion.nl  Let op! Hier komt géén persoonlijke bevestiging op! Zodra je je retour hebt aangemeld mag je deze op 2 manieren retourneren:

  1. Inleveren bij ons in de winkel. (Grotestraat 31 te Rijssen)
  2. Per post versturen naar het volgende adres: Magnifique fashion BV- Grotestraat 31-7461 KE Rijssen            

Bij je bestelling zit een pakbon. Voeg deze bij je retourpakket. Zo weten wij dat het pakket van jou afkomstig is. Zit er geen pakbon in je pakket? Dan mag je je gegevens (naam, adres en ordernummer) op een A4 schrijven en deze bij het retour voegen. Op deze manier kan het retour o snel mogelijk verwerkt worden.  Wil je schoenen retourneren? Let er dan op dat je de schoenen in de schoenendoos doet en vervolgens in een verzendzak of verzenddoos. Alleen zo houden we de schoenen én de schoenendoos in goede staat. Wil je oorbellen retourneren? Let er dan op dat de seal ongeopend is. Vanwege hygiëne redenen kunnen wij alleen ongedragen oorbellen retour verwerken.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Het verwerken van je retour duurt maximaal 5 tot 8 werkdagen.

Wat is de retourtermijn?

Je hebt vanaf de ontvangstdatum 14 dagen de tijd om je pakketje te retourneren.

Ik wil mijn item ruilen voor iets anders. Kan dat?

Wil je je product ruilen? Dat is geen probleem. Stuur het product terug en geef op een briefje aan voor welk product / maat je het wilt ruilen. De verzendkosten voor het terugsturen betaal je zelf, wij betalen de verzendkosten voor het toesturen van het nieuwe product. U mag een retour natuurlijk ook ruilen in onze winkel in Rijssen. Dat scheelt u weer verzendkosten én het is natuurlijk gezelliger.